G_Lee vs. Chanko 8bars. Svenska
G_Lee Du skulle battla mej tog det på allvar och andades djupt// Kastar ner dej från ett tak och undra om du landade mjukt// Hiphop? du har kommit fel du hör hemma i hästhagen// För G_Lee är här med rim som gör dej Skräckslagen// Vill du ha beef? visst ja bryter dina revben i kuddkrig// Ditt äckel du får lika mycket handjobs som hundskit// Fattar du inte inget folk plockar upp skiten längre// Kan inte stava eller skriva är du efterbliven eller// Chanko Grabben, du är 14år och kommer från skåne// Du kanske skulle ut i friskaluften din halvdanskefåne// Sen jag kom till whoa har jag lyst upp stället som en fullmåne// Och kom ihåg de, att du flyter lika bra som titanic// Efter denna battlen skulle du kanske byta namn till "traumatic"// Hörde att du inte kunde få till de med en brud// Så du fick dra och testa lite piller från ett apoteksombud// I detta battle är du Mose och jag agerar gud// Yes en ny liten omgång, så vota nu whoa! Först till 7 och motivera era votes! Peace out!
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
|