KiiimiZcH vs. Chanko 8bars, Svenska!
KiiimiZcH >nu är det dags pyssen,dags att ta konsekvenserna/ >ingen kmr att höra ditt skrik du är obesentlig/ >du får börja skriva på toapapper så kanske du >får ut ditt shit ordentligt >mina dissar multipliceras/ >jag har hört att lillen är ett smeknamn/ >du fått av dina flickvänner/ >här har ni dissen ni aldrig kmr glömma/ >mitt rim magasin vet jag nu vart jag ska tömma/ >visst dissa tillbaka jag är hungrig som en GAM/ Chanko HAHA! sött att kalla mig pysen med två S...// Hade detta vart poker skulle du vart en 3:a och jag ett ess!// Du kanske skulle testa att rimma i dina rader// Så fort jag steppar in blir de stora bravader!// Skulle jag kallas lillen, knappast troligt// att du ställer upp i battle är ju, HAHA - ganska roligt!// Det verkade som ditt rim magasin va tömt// Är det nått jag glömt, ah juste de jag battlar nån radnom tönt!// Jao då var det dax igen! Vakna nu whoa och rösta, första till 7! PEACE
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
|