mr_noodle vs. millan_bejjbi/ 10 rader
>mr_noodle >ha! du borde akta dig för jag har en kvinnosyn som hagamannen // >medan du står efter fotbollsmatchen och spanar in dina lagkamrater // >dra åt helvete din jävla subba och du kommer till himmerlriket // >när du sväljer hela min kuk som är lång som en hockeyklubba // >jag är som en tromb som drar fram och förorsakar olyckor // >och om du tror du kan blåsa iväg mig måste du va onykter // >äh..oorkar faninte mer nu så jag keystaylar resten // >du bjöd upp till dans men ångrar allt för jag sabbar festen // >för dig.. din blöjrumpa med lingonvecka och mensutbrott // >du är sämst och mindre träffsäker än mitt vänsterskott // millan_bejjbi du borde vara tyst nu du snackar för mycket skit ! // jag sväljer hela din kuk ? jah den var jue liten som en sockerbit // du säger att du e tromb o förorsakar massa olyckor // den största olyckan var jue när din pappa knullade fel mor// ditt vänster skott är säkert lika dåligt som ditt högerskott // akta dig inan jag får ett jävla sinnesutbrott ! // du suger på att dansa det kan jag lova dig här och nu // till och med min mamma dansar bättre än du // näst sista raden jag blåser iväg dig nu// långt bort från denna värld hoppas att du har kul // först till 7..yeah
http://www.myspace.com/noodlestyle
|