Martiin VS Eric ! MSN Battle,
Först Till 5 ! eric: tung häffta mannen sluta käfta du ligger ner detta är slutet du battlar mot den bästa M a r t i i N säger: Haha, vad ska du göra åt saken?/ du ligger naken, har man sett på maken/ din kuk är förjävla liten/ man ser knappt den smala skiten/ du säger att du är den bästa?/ asså, ut med dej o in med nästa eric: men sluta snacka mannen döda mig jag tar ner dig med kuken i ditt öra så! jag tycker du ska backa backa snabbt som fan jag meckar upp en text o dödar ditt beat vila i frid martiin o klicken haa du vet vart jag bor waaah M a r t i i N säger: Mannen, Jag vet att du suger kuk och sväljer/ vissa undrar vart du tar vägen på alla helger/ varför ger du dej inte bara?/ Kan slå till dej så hårt så du flyger till skara/ vadå beat? det är bara text.. du är keff/ skjuter 1 skott mot dej, jävlar vilken träff/ ett riktigt "ONE-SHOT"/ u really suck alot ! eric: du ska få se din madda fakkah för jag kmr bara slå på ett litet jävla skabba som har 1.62 vart fan e dina vänner sluta lek gangster på kusten M a r t i i N säger: Haha mannen jag vet att jag är gangster o leker med alla/ men du är nekrofil o knullar bara dom som är kalla/ om du inte tror att jag knullar upp dej o ditt crew/ så kom o testa, snälla, sen, FUCK YOU eric: ditt gorrande missfoster du hade inte ens haft flyt om du gått på döda havet du är så jävla kass du kan inte bli minder man måste aha kuk för o knulla hej nu va vi alla fulla M a r t i i N säger: Asså, detta är riktigt keff, måste snart gå på din föräldraträff/ Haha missfoster, vadå jag är kass? jag är jävlit vass/ jag äger dej mannen, som Jason X mot alla/ du tror du är tuff, o hänger med dom balla/ men seriöst denna freestajl blev rätt najjs/ mannen, sluta tro dej, o fortsätt äta bajjs eric: börjar du battla då hackar jag på jag måste få nämna att jag hata dig hårt hatar dig so mhitler hatade judar ! för erik storma in med sjkut vapen dissa med mogna sätt fan jag skiter i dig som en toalätt M a r t i i N säger: Haha du kommer äta mina kulor från min beretta/ jag har vunnit denna battlen, alla vet detta/ haha du hatar mej men kan inte sätta nått motstånd?/ bäst du inte kommer hit, håll dej på avstånd/ för ditt eget bästa om du vill ha livet kvar/ skriv nått bra för en gångsskull, ge mej ett bra svar eric: grabben möt mig du hittas i en kista du dissar visst vissa du är på min lista ownd ? ditt crew har problem så klart dom ringer bris du är inte lika tuff med en machet mot din handled nu finns inte mannen mer ..nu ska de börja dissas o martiin han va ju snubben men han baitar brak va fan ser du dubbelt M a r t i i N säger: Haha din jävla orust bo/ det ända knull du får är med en jävla ko/ du är riktigt keff,o kan inte skriva/ visst jag är diva, men du har juh din bordell att driva/ asså du tror dej mkt på internet o kaxxar på msn/ om du träffar mej på stan kmr du genast längta hem/ du fattar inte vad jag o mina polare kan göra med dej/ kan bända upp din fisring, o DÖDA DEJ DIN FUCKING HOR GAY
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|