paranoid lp vs spades joola
paranoid: Kännerej inte men är hundra på att du ä gay// tro mej gubben fortsätt försök men du får aldrig nån tjej// jah tjaffsar med dej men du kan inte slå tillbaka// din hobby är väll att baka kaka?// min första battle men äger ändå// min hobby är att samla på BH// jah vet vad du gillar// jah vet att d är killar// så du behöver inte slå tbx för du kan ej vinna// så ta dina usla rader o börja försvinna// allt från mej// piz o kuk till dej// spades: märkte redan i början att du nyss börjat jag ska läxa upp dig/ du är ju så jävla patetisk att du inte skulle kunna få din egna kuk/ jag måste tyvärr krossa dig som en liten myra här och nu/ jag plockar väldigt många andra, men nu måste jag plocka bär som du/ kickar ner dig, battlar sönder dig, mördar dig och sen så röker jag olagliga marihuanacigaretter/ jag lägger fett tunga rader medans du sitter och lyssnar på anti-utalad-fitta-eller nån annan knarkare/ följer efter dig som nazister följde efter judar efter andra världskriget/ jag kickade dig hårt och jag tog dig ensam medans du försöker fullfölja nåt fucking "rapp" allmännt intresse / och tyvärr så råkade du på nåt sätt självklart krocka du in i en rund bordell / men oavsett hur mkt cash du pungade ut så fick du inte nåt knull då heller/ dom sparkade ut dig för du var så jävla ful, och vad fan ville du nu då?/ sugkuk lilla fitta, jag sparkar dig så jävla mkt att du kommer behöva sjukhusvård / först till 7 då uppish :P
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|