I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

spades_joola vs McMo

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2006-06-28 12:59

spades_joola vs McMo

spades_joola:

Berätta för mig lilla fag för jag fattar inte, jag skulle egentligen kunna kalla dig modig?/
Men du kommer att gå härifrån våldtagen och väldigt blodig, och ha en röst ungefär som lordi/
När om springer runt och skriker ”HARD ROCK HALLELUJA”/
Så säg mig lilla bitch vem fan har ont i ballen nu va? / *jag*
Just så backa innan du får se på ännu mer tillsammans med hela jävla regeringen/
Akta fort för att du vet att jag kommer med en campingvagn och följer efter igen/
du säger att jag inte rimmar lilla noob lär dig nåt nytt som flerstavigt/
kickar dig alla gånger du frågar om jag vill se aldrig dina rim/




McMo:


okey här kommer mitt svar, jag knullar dig i rumpan så det rinner ut var/
ey mannen jag ser du faller en tår, varför? jo du blev biten av ett får!!/ McMo är här så akta på dig ditt sär spring för ditt liv innan jag slaktar dig med ett gevär/
stackare.. jag vet din pappa han e knarkare ring till bris så får du hjälp, din rackare!!/ Okey, jag har en röst som lordiiii, Men när du öppnar käften så sker en tragedi!!/ Fråg din flickvän vem som gjorde så hon fick migrän jag sprutade henne i ansiktet som en jävla fontän/ Ey! du borde vara med på rotten för ditt ansikte o du borde ligga på havsbotten/
Okey nu har jag gett dig mitt svar så kom ihåg jag smeker dig på battle alla dar!!/

tCHEAA