blubb vs spades (eng vs sve)
blubb: Hey bitch, i'm here too make you rich I'm kidding you're not even worth throw over a pitch Battle me you say you wanna do, i fuck you and your whole crew What you gonna tell me, That im a gay and i can't make a rime ? You better shut the fuck up or i will commit a crime you wanna hear what i have too say I say; Go start digging your own grave Well you will get your face smashed And i have mixed with your car so it will be a crash You thought you could be like 2-pac if you smoked crack it diden't work now you lying in your grave like a dead rat Last bar of the story and now we all know, you was not a king end of the show Spades: okay, du snackar massa shit med dina jävla nöd rim/ kolla nu så ska du se hur du blir ägd av nån med glöd i/ jag pucklar på dig så jävla mycket så du blir gravt handikappad/ att du förlorar mot mig i battle, verkar vara nåt du aldrig fattar/ för du vet att oavsett hur många ronder, vinner jag om igen/ jag kollar efter alla dina fans *letar* , lessen det finns ingen/ borde egentligen inte lägga 12 rader på en sån som dig sopa/ du här är den första som tar det lugnt för mina texter är grova/ irriterande tönt du vet att jag kan kicka dig lätt varje gång/ du borde inte vara på Whoa du borde vara på skansens allsång/ okay nu ska jag vara snäll och ge dig två rader till din jävla nörd/ jag måste ju se till att lilla bitch, nej blubb här är helt körd/ först till 5 eller 7 beror på ;)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|