Djävulen vs mangemannen
djävulen mangemannen ända degen du har är sprängdegen i analen boom bang,, sen blev allt skit precis som mtv kanalen jag tror alla e överänns,i battlen va du först o sämst mange jag är som en jätte,,,för jag är störst och bäst sluta rappa, du låter förjävligt,,sluta för gudsskull du böjjer dig frammåt när din tjej e sugen på rumpknull kommer du hit kommer jag kicka iväg dig som en sparkcyckel har läst dina texter,, du spottar bättre skit när du har kysst dig i daimkrysset mangemannen Okej, Mannen lyssna här Det finns en skillnad mellan dig & mig Det är att du leker gangsta, & det gör inte jag Du snackar om att du är sämst, men har aldrig stått på scen Nu vet alla vilken hora du är, Springer runt och tror att du är bäst i sverige Om du snackar om min familj, Då ska du få veta skillnaden mellan prat & allvar Du kanske skriver nice, Men kom förfan itne till mig och skryt, och försöka leka ken ring Hiphop är ingen allmänhet lekplats, Det är en fucking allvarlig verklighet, Sug min kuk & dra först till 7
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|