Blubb vs. Beaver
Blubb Din fjolla du tror att du är kung Men det blir man inte av att slicka pung Du är så omogen att du kommer alltid förbli ung Ja man kan ju tro att du är John Blund Jag säger John Blund gå och lägg dig en stund! Jag rör mig frammåt från en fast grund Men du orkar inte ens röra dig för du börjar bli så rund Jag skriker ut från bergets topp ; DU SKULLE VARIT SUND! Saker som rimmar i Blubbs text Kung Pung Ung John Blund Stund Grund Rund Sund Beaver Du tror du är cool för du rimmar samma rim hela texten Men i själva verket försöker du dölja att du blev mobbad i uppväxten Blubb den lodiga omkomm i ett maktskifte Där låg han död med sitt blodiga SpoungeBob ansikte Okey du möter Beaver, lägg det på minnet Du är död å vill du tala med dig själv, använd ditt sjättesinne 2 bars kvar nu så vi vet vem som vunnit över fjollan Ska du klara dig måste du trolla, kan du det? tänkte bara kolla han Saker som rimmar i Beavers text.. Texten = upväxten Lodiga , omkomm å maktskifte = blodiga , spoungebob å ansikte Minnet = sjättesinne Fjollan = trolla , kolla han först upp till Seven Bree!
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396
Copy/Paste if you still listen to real hip hop
|