Marcuzz Vs. Jok-
Marcuzz : Jok är du helt jävla sjuk tror du att jag skulle låta dig suga på min värdefulla kuk// min ide är att du opererar bort revbenen för då når du ner så du kan suga på din egen// Jag är lika värdefull som essen i kortleken medans du är lika äcklig som den brända flintasteken// innan vi battla var du jävligt dryg, men nu är du inte lika tuff nu har du ju till och med en pipigare röst en Piff o Puff// Du försöker säga något, men du klarar bara av att kvittra så det är bäst för dej att stänga igen truten, din jävla fitta// för jag får huvudvärk utav din pipiga fågelröst inom hiphopbranschen är det jag som är störst Det var jag som nådde toppen allra först du var kvar på botten o ammade på din mammas bröst// Jok-: jag vet jag e sjuk en sån som borde sitta på mentalsjukhus/ å du har kuk? aa visst den växer inått/ däför du får brudar som inte ser nått/ så grabben dig kan man klassa med en nitlott/ svinsvårt, du lyssnar på piptalk/ och jag verkar vara fågeln som lär dig moonwalk/ va du än säger ligger jag alltid snäppet före/ å du är ju knappast killen som kallas marcuzz marodören/ å hör sen, för du dör man, typpar på 7-0 men/ för man vet aldrig vad whoa röstar/ endel är pundare som aldrig verkar tröttna/ lägger keffa critics på hur man skriver/ men off man du tror jag driver/ testa igen å du vet att din nästa säng är på intensiven/
Vestin kolla killen raka motsatsen ti skit fin\\
|