Loco Chaos vs. Zlick - The battle of the High Grow
Loco så nu kommer jag, och du är aldrig fridfull som fredlösa jag slår ditt huvud i berget tills dina celler blir.. stendöda haha just nu sitter du och pumpar mina låtar i dina hörlurar samtidigt som du smeker hela din kropp med löskukar alla ser att jag är bättre, om dom inte har dyslexi (som dig) men du vinner dagen du blir en riktig lyricist (som mig) du ser en bild på mig och.. *whoops* jag får mot"stånd" mens du ser ut som en blandning av Paris Hilton och ett skogstroll Zlick Jag råkar uppfinna “dösnacket” & att buktala av ren slump, Då jag slaktar Loco och han piper när jag rycker i hans benstump Loco det här är skämmigt!// Precis som när din flickvän upptäckte att du har en 3 centimeters k*k & att ditt favoritplagg är en klänning *Rötägg* Klart som fan du får stånd!! Jag ger dig storfräs.. Oh Yeah! Skaffa lösskägg så har du en roll som gammelsmurfen på din skolpjäs Håll takten när jag rappar tolvtakter pojkvasker, så stick som en kärring! Gå tillbaka till dit bamse rum och sjung karaoke på Carolas främling! Loco mannen.. sluta baita, jag var först med bögrader så vem e homo, när du går där på stranden, kritvit och med ölmage Zlick din bitch, när jag kommer ner till göteborg, så kommer vi träffas, och du lämnas mer däckad än Sherlock Holmes nu sitter du på msn och skrattar åt rader jag lägger men jag ger tillbaka ditt lösskägg, så att du kan tala ur skägget du är en usel copycat, för varenda rad du lägger känns igen jag vill inte in i bamse-rummet.. vill FAN inte hem till dig igen Zlick Kritvit? Hahaha du är från Irland…………………………….. Helt ärligt så räcker den raden för att jag ska vinna!! Kom till Gbg, jag väntar spänt som bodybuilders inför tävlingar Du samlar på hockeybilder och biter fast vid det som grävlingar Är jag en copycat? Ärligt mannen vi kan ju fråga Hundra12? Vem som har lagt vad och vem av oss som liknar ett pundar troll? DU! Sett att du är liten, och kanske du e tjock? DU tog dig vatten över huvudet så det slutar med en elchock! *Bizzz*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|