kaka vs marcuzz revanshen
Sebbe(Kaka) När ja säger att ja inte orkar så är det ingen bortförklaring man/ det är för att ja sitter och producerar beats eller kickar freestyle Jag är upptagen nu oxå men slänger ihop nått snabbt/ Du slutar ju aldrig försöka förrän du har fått din revansh Marcuzz, jag tar dig när som helst var som helst/ Och jag tar dig även när du är som bäst Acceptera förlusten nu som en äkta man/ Att vinna över mig är nått som du bara inte kan/ Marcuzz Vi kör ännu en battle så här sent in på kvällen har hört att du knullat dig i rumpan, asså gjort dig själv på smällen// du kommer bli dumpad som du vart på skolbalen du är ju ännu en sån där skit som kommer att leva på socialen// JAg behöver inte spotta mera, för jag har redan tagit hem vinsten så släpp kuken, sluta runka till bilder av prinsen// Detta var min revansh, min chans att bevisa att jag dissar han lätt jag o mina rimm är lika snabba som snurresprätt först till 7
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|