mr_noodle vs. rapdude
rapdude: Ditt livs misstag var att battla mej så nu ringer dödsklockan Folk skulle inte äns rösta på dej om du vore röstloggan Och om du tror du kan knäcka mej så är du jättestörd Du kunde inte knäcka mej om jag så blev ditt knäckebröd Och om du nu ska mytta så får du lära dej å ljuga Du är lika dålig på det som din morsa är på suga För mina dissar bränner dina som försvinner som höbränder När din farmor suger av mej utan sina löständer Och dina dissar till mej kommer mer låta som ett avsked Självmordsbenägen tönt battla Rapdude står det på din gravsten Ska du göra samma sak med Whoa som du gjorde men SVU, bre Grabben var så dålig att SVU fick lägga ner mr_noodle: hörru du rapdude dina drömmar om att bli battle-champ är tragsika för mina rader e hårda som metall dina klena som svagdricka du försöker spela inveckland som mej, din motherfucker när jag är klar med dig har du utvecklats till en kackerlacka jag knäcker dig lätt, det hade räckt med att vi skakat hand för du har till och med sämre punchlines än electric banana band du skriver säkert texter du runkar till men snälla dra ner rullgardinen för hur bra dina rader än blir så kommer mina alltid knulla dina sen när den battle är avgjord kommer du inte fråga "en gång till?" för då har din låga för hiphop slocknat lika fort som en engångsgrill rapdude,du är enformig, monoton och din delivery suger kuk medan jag jävligt många ansikten och fler sidor än en rubiks cub
http://www.myspace.com/noodlestyle
|