Jok vs Erikk
Jok skrev först jag svarade :) först till 7 som vanligt osv.. rösta och motivera biatcheeees Jok-: en sneknullad nolla försöker batlla mig hemsökt av mina rader, jaa jag knäcker dig du är en patetisk idiot som kan hälsa hem du hör nog till alla andra slem skriv inte, du har ändå ingen chans ta ditt pick o pack å dra nån annanstans för det är jag som är magistern med pekpinnen å du är killen som jag ger kvarsittning ---------------------------------------- ---------------------- Erikk-: Ey jock, hur är det? med mig är det bra nu, kompis allt är bra nu skulle du vinna, ey va sa du, du har fått din stund så dra nu vi vet vem som knäcker, du blir knäckt som julgodis du kan inte ens stava på svenska, du blir både ful och rolig nödrim är din sorti? jag svarar slugt & sjukt jag har mer IQ, än ett helt big-brother hus för att peka på något konkret, du är inte min lärare du är betjänt, och sprider min lyric som om du vore brevbärare
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
|