Crib Vs Andreas_a2s (svenska)
Crib: för dig blir det ännu en förlust / hah keystyla mig o du tappar din livslust/ mina rimm är atombomber medans dina är som en lätt vindpust./ min första battle o min första vinst/ jag lägger upp feta rader medans du sitter där o inte säger en knyst/ jag jobbar mig uppåt medans jag plockar dig neråt/ hah många undrar hur jag bär mig åt/ men det är inte svårt att plocka ner dom som redan ramlat ner/ men jag kastar dig i papperskorgen medans jag står där o ler/ att battla dig är inget motstånd du anstränger dig medans jag leker/ andreas_a2s Jag måste erkänna att du jävligt snabb på skiten// Men dina rader sög, du borde tänka på meriten// Jag plockar mig neråt för jag sitter på ett berg av pängar// Äger dig med min vänstra sko för du inte häner med i mina svängar// Ljug inte för fan du har ju ingen jävla papperskorg// Den snodde jag när jag träffade din brud och hade en vacker org// och i den hittade jag bara massa sex avtal med lärare// Annars fixar ju inte du betygen du sprattlar som en och annan särare// Battlen e snart klar men jag ger en sista varning// Lek inte med mig din text verkar ju inte vara det minsta alvarlig// Först till sju
vi lever i en värld med massa fördomar orättvisor kommer alltid att finnas vad vi än gör
|