Crib Vs Andreas_a2s (svenska) 

Crib:  för dig blir det ännu en förlust /  hah keystyla mig o du tappar din livslust/  mina rimm är atombomber medans dina är som en lätt vindpust./  min första battle o min första vinst/  jag lägger upp feta rader medans du sitter där o inte säger en knyst/  jag jobbar mig uppåt medans jag plockar dig neråt/  hah många undrar hur jag bär mig åt/  men det är inte svårt att plocka ner dom som redan ramlat ner/   men jag kastar dig i papperskorgen medans jag står där o ler/  att battla dig är inget motstånd du anstränger dig medans jag leker/      andreas_a2s  Jag måste erkänna att du jävligt snabb på skiten//  Men dina rader sög, du borde tänka på meriten//  Jag plockar mig neråt för jag sitter på ett berg av pängar//  Äger dig med min vänstra sko för du inte häner med i mina svängar//  Ljug inte för fan du har ju ingen jävla papperskorg//  Den snodde jag när jag träffade din brud och hade en vacker org//  och i den hittade jag bara massa sex avtal med lärare//  Annars fixar ju inte du betygen du sprattlar som en och annan särare//  Battlen e snart klar men jag ger en sista varning//  Lek inte med mig din text verkar ju inte vara det minsta alvarlig//      Först till sju

vi lever i en värld med massa fördomar  orättvisor kommer alltid att finnas vad vi än gör 

|