Menisko vs Spades J
inte min bästa men ändå spades: titta här ska ni få se när jag knäcker meniskel/ han skulle leka med geometri, fyrkant i fyrkant men han la i fel/ backa baks fort innan jag lämnar ett hål i din panna/ du vet att jag äger både key och micstyle mina rim kommer inte stanna/ titta ordentligt nu här ska ni få se när jag knäcker den här lilla horungen/ han är så jävla liten att han inte ens börjat få hår på pungen/ din lilla tönt din musikkarriär vissnar lika snabbt som en blomma utan jord/ du säger att du skulle mörda oss men de verkar vara tomma ord/ Meniskel: Skulle jag döda dig? det har jag aldrig nämnt/ Att du vinner på key-style? vilket jävla skämt/ Du är äcklig och ful medan jag är stilig o galant/ för min röv och ditt ansikte, ja dom liknar varan/ Skottet i min panna,spelat för mkt GTA? sett för mkt på tv/ Och dina rader skulle inte ens vara feta om du bajtade bt/ Dina rader flyter sämst,ska du vinna? låter som en myt mest/ Och du hade inte ens flytigt bra om du varit en flyt-väst/ först till 7
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|