Snebena vs Lillich
Snebena Ok lillich, det är dags för dig att möta han som tycker/ illa om dina stycken och introducerar dig för kalsongrycket/ du ligger i ett hörn och trycker rädd för mitt nästa drag/ du säger du kan ta mig i freestyle men ditt svar kommer nästa dag/ Jag är BERÄTTARGLAD, så jag tro att det är BÄST ATT JAG/ ber dig Sluta rappa jävla as, så blir det fest idag./ Du är så nedrökt av sativa att du inte kan Se när du ska skriva/ Inte ens om du skulle Be mig renskriva skulle jag Se på din skiva/ Lillich Ok killen, då kör vi Haha vadå kommer nästa dag du får det direkt sätter hål i din karriär så den blir spräckt/ Och du får va med i suspects, för våldäckt/ Har jag någonsin pratat med dej om freestyle, va? lillich a.k.a megahype. ha!/ Åh snebena coolt med svordomen Tyst med ghettostilen annars blir du spräckt i mödomen/ Snebena har du hittat namnet på soptippen? slår omkull hela din text sen är allt på vippen/
Yo' Mommas so fat, they had to change ''one size fits all'' to ''one size fits most''
|