Lack1 (Lundman) Vs. Jok- 16 rader
Lack1 (Lundman): Va troru du håller på me va? Du tror du e cool för att du kan rappa Men nej lilla grabben ingen kommer nappa Ingen vill ha dina låtar du e så hemsk Ja kommer att slå dej men inte för att du e utländsk Kom igen då lilla du, ja spöar dej nu Stackare du hamnar nog på sjukhus Eller kanske värre du har cp, herpes å damp så de blir mentalsjukhus eller kanske nåt som mer liknar dårhus för såna som du som dagligen tömmer en burk snus Nej nu sitter du i smeten, du kommer inte bort från ensamheten Tycker nästan synd om dej, Nej va säger ja för hemsk grej Du sitter i mentalsjukhusets säkraste rum Dom tror du kommer rymma för att du beter dej så dumt Du e en farlig alkis som super å snusar Alla avskyr dej å du t.o.m äter dina egna kusar Jok-: de jag håller på med är att hålla mig till toppen/ jag är en av dom få som håller det värre måttet/ förstår dig grabben du snackar om cerebral pares/ det är ingen lek att du hare när du är ful å fet/ å mina ord håller sig samman som i ett smörpacket/ jag ger dig första biljett till en rymdracket/ så du kan försvinna med dina tråkiga rader till en annan planet/ där du kan träna tills du lägger dom klockrent/ som jag, en äkta profet/ inte som du, fylld med tomhet/ utländsk?, så långt från ordet man kan komma/ snackar om dig själv svart ful o kör en ny honda/ tror du är pimpen på streetsen/ tror du är efterlyst av polisen/ men vem skulle jaga en kille med locktång/ trodde han va bög första gången han sa komdå/ först till 7 peace whoa
Vestin kolla killen raka motsatsen ti skit fin\\
|