King-k vs Marcuzz
King-K du tror du är cool, marcuzz, men ja slår vad att du inte fått en ända guzz// du får säkert stöd från SIDA, men nu kommer ja lära dej vad som e att lida// jag har rappat me eliten, men ja e ändå fotfarande liten// du tror du får påäng me att vara sist, men du rappare säkert sämre en än kvist// och snart blir det dags att avrunda, och ja gör allt medans ja blundar// o du kan säja vad du vill, men du är segare en en sill// nu ska ja kanske tänka på dej, och börja torka mina kinder för ja kanske e ett alldeles för svårt hinder nu kanske ja e trött o orkar inte mer, men ja rappar som om ja va många fler// Marcuzz vet du ens vad guzz betyder? det är ju ett annat ord för flicka jag slår omkull dej lika lätt, som jag välter en domino bricka// att du har rappat med eliten är ju för fan ett stort skämmt alla dina battles förlorar du ju jämmt// så varför ens försöka battla emot mig,Marcuzz den stora när vinnaren ska koras så är det du som kommer förlora// kom ihåg mitt budskap ifrån idag för när du är död är det jag som står o pissar på din grav// det känns lite elakt att dissa en 11 åring med dyslexi o vars enda vän som har dyslexi.....ouui ouui!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|