andreas a2s vs spades joola
andreas: whoas egna lilla spades_joola// jag tar dig så lätt snittar upp din hals o kallar dig hora// tittar på dig medans du ligger där på marken och blöder// låter dig lida med en tång som i din pung krossar ena nöten// Hoppas jag får ett svar på detta någon gång snart// men det kommer väl ta tid för du tänker inte så snabbt// din livlina den e jävligt skör men jag ska inte skona dig// för det var du som frågade så nu ska du få battla med mig// du är en bonde och de ända du känner e wacka bönder// så kom hit till mig i malmö och smaka på mitt folk från söder// som ren automatik kommer mina rader direkt mot lilla spades// killen som går runt på stockholms gator och smittar aids// Slog en kille mitt på huvet i dag gör samma med dig fast mycket hårt// så det är bäst att du passar dig annars blir din historia kort// spades: Jag lovar att jag knäcker dig som jag knäckte TTC ingen vill höra din teori/ Du och dina låtar är så kassa att ni hamnar inne på en helt ny Tönt kategori/ Jag lägger mina bars som ingen annan skulle egentligen våga/ Lilla antes texter måste för i helvete vara svea rikes största plåga/ Ante en 17 åring som har ett IQ hos en 5 årig liten jävla odåga/ Ante hette du eller hur var det? Du borde ta och springa fort/ Du måste springa snabbare för snart stänger jag hiphopens port/ Jag punchlinear dig så jävla hårt att din mamma önskar hon gjort abort/ Du skulle inte ens kunna vinna en fight emot en fluga/ Så gör de du är bäst på ner på knä och börja suga/ Andreas han är sveriges absolut största gayboy/ Han blir sexuellt utnyttjad av sin pappa som om han vore en boytoy/ För jag vet exakt vad jag säger men bryr mig inte om skiten så är olaglig/ Men att skriva dissar de e en sak som jag kan kalla daglig/ först till sju röster med motivering enbart
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|