I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Magnatic vs Zike (8 bars)

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2006-05-21 23:18

Magnatic vs Zike (8 bars)

Magnatic

Jag behöver inte ens 8 bars för att vinna battlen och dissa dig, säger bara som organism ”Det går snabbare att hoppa över en att springa runt dig”//

Du är en sån där kille som inte kan få tummarna loss, du sitter hellre inne och leker med din älskade legokloss.//

Säg till när du är redo att komma ut ur skalet, när du är tuff nog att möta mig, när du är det så kommer jag sparka in skallen på dig.//

Tjohej din jävla gay, vad är det igentligen du vill mig, hoppas verkligen inte att du vill knulla mig för då kommer jag ta upp kniven och döda dig.//

Du är en liten fikus som lever kvar i din barndom, en stomm jävel som inte kan snacka säger bara en sak du borde sluta rackla,din jävla kakelacka.//

Varendå gång jag trampar på dig så förtsätter du göra mitt liv till pina, ditt hvud ser ut som en rutten vagina, så snälla sluta flina.//

Jag tror det är dags att ta motor sågen och cutta upp dig totalt, så passa dig det kommer bli banalt.//
Du kallar mig nolla vem av oss är igentligen den riktiga fjollan, du är tjock ful och luktar kiss jag pissar på dig och det är en diss.//

Zike

jag tänker spöa dig o dit jävla crew//
ni är såna bytare som markolio//

haha tror du jag vill knulla dig kanske möjligt för du liknar ju en tjej//
kolla han där bort din lilla jävla råtta du som suttar på en gays grej//

du äcklar mig som dina chicks// Dina rader är så patetiska så jag kan äta dem som chipps//

detta är mina sista rader så hoppas att du fort sätter med dina charader// jag har flytt du har inget vem fan bryr sig om jag vinner?//

My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life.