Hugo G v.s Spades joola
hugo: Okej din lille gangster, knäcka mig// Suger på detta men ska spräcka dig// Långt in i skitan med kvasten// Kommer fan inte ta rast len// Hurfan ska ja battla, känner inte dig// Du förstår ja e soft, spänner inte mig// Antar att du sitter på ett loft// Inget internet hur ska du fixa stoff// Klockan e mycket ska du inte sova// Medans ja går ut på gatan o cash håvar// spades: jag kör som en äkta gangster och mördar dig/ gör som kineser med sitt ris och skördar dig/ går på battle'n med en massa jävla hat/ stackars lilla hugo har inte råd med mat/ jag slår hårt som tyson och är smidig som en akrobat/ om du kommer för nära lär du behöva en bra advokat/ du är ny på battle's jag ska försöka att vara snäll/ men säg inget till din lärare för du får för mycket skäll/ aja men snart är den här battle'n slut/ och du vet att de e du som åkt ut/ först till 7 som vanligt och mods jag tror jag kört mer än tre ... men please ta inte bort
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|