Brother-Bear vs Spades_joola Rond 2
Brother-Bear: Spades knäcker B-Bear, Ja nån liten bög sa det/ Men tänk efter, jag går på högskolan, han på högstadiet/ Kanske därför han bara kan rimma på sista stavelsen/ Och varje rad han la mot mig, han kommer ångra att han la den sen/ Men fortsätt rösta på fjortisen om ni vill vara djävla hatare/ Han ville inte dra in familjen men det va han som startade/ Och din lilla fitta, jag vet varför du inte ville det i vår gamla version/ Du va rädd att nån skulle få veta att din pappa och bror är samma person/ Det finns nog inget vidrigare än att vara så inavlad/ Men om du behöver målsmans intyg så kan ju din bror föra din talan/ Jag ska sprida din aska för vinden, din familj får inget att lägga i kistan/ Och folk kommer bara ihåg dig för din plats på sämst-på-whoa-listan/ Hur kan man få en enda röst när man rimmar kax på sax// Försök sälja sånt på en skiva och du får inte en krona/ Medans jag lägger ut en låt på E-bay och nån bjuder strax två lax// Så ta och lägg ner för fan, du är en soppa Spades_joola/ Att jag vinner det här battle’t är fan nåt som alla vet/ Sluta försöka med hiphop Spades och gå hem och lek med alfapet/ Spades_joola: det var ett mirakel i förra ronden att du ens fick en röst/ när du var liten fick ingen mat för din mamma sakna bröst/ o din morsa är nu för tiden en 100 årig gammal hagga/ jag o PL hugger ner dig med en svensk/rysk flagga/ du kom för på tok nära så snart är du död/ dunkar ditt pannben i ett väldigt hårt armstöd/ spades J kommer här med en massa fakta/ Premium Life kommer dig att slakta/ snor alla dina värdesaker som du vill vakta/ för att gå i högskolan verkar du inte vara speciellt smart/ du börjar grina för du vet att mina rim blir underbart/ om jag vore dig skulle jag ge mig redan vid start/ steppa mot mig nu lär du behöva advokater/ mina rhymes kungliga som akrobater/ o du har ingen flickvän endast för du saknar kuk/ jag jagar dig överallt o dödar dig med en handduk/ och nu vinner jag andra rond exakt som mot TTC/ för B-bear han är en jävel som bara kollar på TV3 Kom igen och rösta! Först till 7
Det blir vad man gör det till!
|