Lillich vs Enlitenluffare
LiLLiCH.w >Enlitenluffare han står för sitt namn >Enlitenbluffare han ligger i mammas famn// >jag dissar dej så hårt att du inte kan stå >bangar upp dörren och drar ut dej ur din vrå >att titta på mej med en tjej är som att titta på nåt som du inte >kommer få// >sparkar dej så hårt att du bryter dina revben >gasar förbi dej i 190 och sparkar av dina kryckor för du är skenbent/7 >Du sitter där hemma o tittar på pippi medans jag festar >tål lika mycket av dina skott som skyddsvästar// >en höger en vänster och ronden är slut >spränger upp din diss som krut// Enlitenluffare jaha, ännu en som diggar mitt nickname// som alla redan vet har ja en egen stjärna på walk of fame// synd att ni ente vågar sanningen// om att ni e rädda för mig, men men// mitt i din diss börjar du snacka om skottsäkra västar// vrf då ? siktar ja så dåligt när ja min nya glock testar?// onödigt att dra upp dt i en sådan dikt// ähh, vafan, du kommer ändå gå under,så vid denna battle lägger ja ingen större vikt//
Yo' Mommas so fat, they had to change ''one size fits all'' to ''one size fits most''
|