stahlito vs marcuzz
stahlito Jag känner varken dig eller vet vem du är Men jag säger aldrig nej till en battle, så se & lär Det är dags för mig att ta kontroll Du är inte mer än en prick i mitt portokoll Jag vet inte vad du spelar för slags roll Men för mig är du mindre värd än siffran 0 Om jag nu gissar Kommer du dra massa "din mamma" dissar För mina ord är din akilleshäl Bäst för dig att täppa igen öronen, för säkerhetsskäl Ta inte detta personligt, hoppas inte det leder till gräl Men gör whoa en tjänst, säg farväl! Macuzz jag kommer inflygande som en skrämmande skata och berättar för alla att denna flata arbetar på en gata// säljer sexuella tjänster för endast 50 kroner jag skulle inte ens göra det för 50 miljoner// Ärligt mannen din diss hade inge flyt så smaka på mitt piss och börja skryt// för det är det enda du får utav mej, lite urin kommer stå o skratta åt dej,med ett glatt flin// och hörru din fula fitta, jag är ej i behov av säkerhetsskäl eftersom det är ju trots allt du som är min träl//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|