lillich vs spades joola (swe/eng vs swe)
lillich: spades joola nu kör jag mitt bästa du och din familj blir korsfästa// kör in i dit hus med en pistol så du blir våldgästad livet är ganska svår när man blir bögtestad// och när vi körde teambattle så snacka du om min pappa dej ska jag kidnappa och slå sönder din käft så den kommer glappa// så du lär dej att inte snacka skit om min familj du är lika geggig som glass med vanilj// är du rappare jag letar bland dina anlag hittar inga så försvinn från mitt landskap// sista raden sen börjar jag med engelska spades joola killen med spetälska// ya punkazz talkin bout my family ya dont know me get ya ass down and blow me im so big you cant see// yeah im talkin to you you aint rappah your in that disney show baby boo// you cant beat my flow stop playin and agree as you know// im a real bad latino and im battlin with an f*kin albino// spades: dina texter är keffa,ingen motstånd/ tro mig , jag går in till din mamma med stånd/ tvärtom det är jag som våldgästar dig men då kmr jag med atombomb/ min käft är redan utslagen, men däremot kommer jag slå ut dina mjölktänder, mina dissar är så tornado tromb/ killen, du har stor käft, men du är mytoman , som snackar bara massa skit/ en sak glömde jag nästan att ta med , du är en nekrofil/ som knullar döda människor, jag sågar av dina ben med stiil/ jag är rappare , men lillischen är en hora/ som tror att hans ord är såå fucking stora/ Du borde lägga ner din rap man du är bara tjock o trög/ du tror att du är ball när du battlar mot mig på whoa/ när du rappar så börjar du skaka, och stamma , så det är inget flow/ jag snackar så mkt jag vill om din äckliga familia, texterna som du skickar , jag skrattar åt dom/ en tönt ifrån västerås vill battla?! visst kom bara/ så nu kan du fan inte svara/ när jag är klar med dig , så kommer du inte kunna gå/ ring detta numret ett ett två/ försvinn ur min åsyn, för du är så fucking ful/ denna battlen är ffs riiiktig kul/
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|