Lillich vs Remon
Remon Komigen du borde ta det lugnare/ Men sen du börja rappa har du bara blivit dummare// Vad fan har du för namn? när man möter dej så vet man att man har segern i hamn// Dina texter en blandning som bill och bull jag bombar sönder ditt hus som amerika i Kabul// Borde ge dej en lektion för just nu skriver du rader utan nån jävla funktion// keff att du blir utskrattad av en hel jävla nation// Du e stolt du kn räkna till tio// Men du e fan inte stolt för du blir kåt när du kollar på mio min mio// Lillich du känner inte mej o du vettefan vem ja är å ja tare aldrig coolt har lika stor ordlista som en jävla ordbok// Du har redan mött mej och du vet att jag vann i mej är det lika mycket vildjur som i en savann// så unge öppna skåpet och kom ut ur vrån din mamma o din pappa fick en oönskad son// 3 skott i nacken och dom studsar ut ur hjärtat du säger att jag blir utskrattad av en nation det är därför jag orskakar världsmärta// knäcker din jävla diss så det blir flimmer jag avslutar med ett ord för dej och det är fruntimmer// Först till 7
Yo' Mommas so fat, they had to change ''one size fits all'' to ''one size fits most''
|