Vanilj vs. Foerplay
Vanilj Ge mig bara nån sekund till att döda den här jäveln.// Han blir kallare än en död 5 åring i Sälen.// Kom fan inte och säga att du tar mig.// Den enda du tar är din fula flickvän som sa nej.// Du hostar som en cancersjuk narkoman.// Med en förkärlek till att knulla barn.// Sluta ge mig anledning att spöa dig din fula fitta.// Din kuk är så liten att den inte går att hitta.// Sluta plåga mig med din äckliga närvaro.// Du argumenterar som en psykiskt störd Picasso.// Foerplay Men kolla vad har vi här ? en kille som kallar sig vanilj- Han är typ 12,13 år och har just skaffat sig en hobby- Han brukar röka fimpar med sin vän, stackars lilla bobby- Men han fattar ju inte, att han ska få spö idag- Är det nått jag bara kan säga, lr måste stifta som en lag ?- Ya för du är keff, otight o fett dålig- Din morsa är slapp,också är hon måttligt...foglig?- Jag gav dig en sekund, för att se om du kan bjuda på nått- Jag märkte direkt hur jävla feg du är, för...- du sprang snabbt i väg o skrek "Nä, nu hämtar jag ett rör"- Haha, jävla mkt humor bakom min. Ni får bedöma om det räcker :b Först till 7 iallafall !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
|