Foerplay vs spades_joola
Foerplay Vi på whoa, vi trodde vi sett det mesta- Men då vi fick se ditt fula tryne, då tystnade dom flesta- Ditt snack knäcker mig, precis som en pinne i "fjällen"- Runt 14år o knullat en gång, men tyvärr blev din morsa på smällen- Det kallar jag äckligt, precis som stanken från dina rader- Men inte lätt för dig o din mor o va uppväxt utan fader- Mina rader smärtar lika mycket som Mike Tysons slag- Medans du är klädd som Michael Jacksons sex slav- Men snälla du, kan du vara snäll och komma hit- Så ska du få smaka kuk, från en riktig elit- spades_joola ey kompis när ska du lära dig att rappa enda jäveln som hellre blir knullad av sin pappa och går du mot mig så gör jag desamma o justja snälla hälsa till din mamma du kommer aldrig nånsin kunna knäcka mig för jag på micen kommer att mörda dig och även om du vore 2 meter så i mina ögon är du en dvärg akta kommer jag för nära får du en macheter i din märg jag skulle kunna gilla dig verkligen jag svär däför vill jag inte att du blir den som tar självmord här Först till 7 !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
|