maniiiac vs Foerplay
maniiiac en battle vs mig mot dig, tzz mannen de går alldrig hem// mina rimes är lika heta som kockade lava// menans dina gämförs med nordpolens "värme"// en fjortis det ända jag ser + din lilla pojkvän breve// en plast gangster vit som socker,fan håll dig till ishockey/// "foerplay" det enda du klarar av, blir smekt av din pojvän, och skriker: "jag e klar"//haha fattar inte hur du ställer upp, jag menar var det inte du som gämfördes med en tup// små ben, en gul ful mun + en dubbel haka och ser ut som en flata// en spark och du ramlar ihop, 2 sparkar du du sprutar ut blod, 3 sparkar du skriker : "jag pallar inte mera"// medans jag och grabbarna tänker "han ber om mera".. Foerplay Vem är killen här, som söker beef idag ?- Det är han som bor i en familj, som lever på hans barnbidrag- Jag börjar slå på dig, o direkt du börjar gråta- Fortsätter och slå och du blir missbildad som en vårta- Du kör med vanliga punchline, om att jag vore gay- Kommer ifrån rätt person, han som symboliserar O:et i Ocool- Du är möjligtvis C:et i CP, men fan inte cool- bäng bäng bäng bäng bäng bäng bäng bäng bäng bäng- NU var ja lika varierande som din morsa i min säng- Nu lägger jag sista raden, jävla kukhuvud till sprutluder Först till 7 röster, rösta på !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
|