I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-05-04 18:45

Lillich Vs Remon


Remon
Eyy hur fan ska jag börja du snackar massa skit om mej men allt e nån// jävla smörja//
Du kan ju lära dej simma innan du försöker att rimma//
På nåt sätt som rappare göööör du e inte cool för att du springer runt och snattar så som tattare göör//. Sopa du hör vad jag säger sopa varför importera de dej från fucking Östeuropa//. Kom inte nära mej för då får du en propp, jag säger jävla gay men du försöker ändå suga min snopp.//Oh tuffa killen elr jag menar pappas lilla flicka jag slår dej gul och blå så ingen jävel vågar titta. DU knullar din hund för det är det enda fitta du kan få. Jag försöker va snäll men du faller ut i gråt//. Du kan kalla nej noob det e andra gången jag kör du e så jävla körd att ingen gråter när du dör//Att få möta Remon där drog du en nit snäll stäng käften för det stinker massa skit

Lillich

JA snackar jag skit om dej ? o du säger att jag pippar min hund ? Då ska ja se din min NÄR JAG KNULLAR DIN TJEJ//
säger du att jag inte kan simma, du är på förskolenivå, för mina rim kan göra det svårt svårt det här kan vara hårt hårt//
du snackar om att jag suger din kuk, snuskiga fantasier det är det jag hör nu//
Jag är från americaaa inte nå jävla östeuropa, nu vart ni snopna
Mi matar tu opa opa//
Jag behöver bara säga det här, du o göra persson är lika som bär//

först till sju

Yo' Mommas so fat, they had to change ''one size fits all'' to
''one size fits most''