HANOZY vs micke mus HANOZY: skikar ut detta som bin laden skikar ut sina plan// jag flippar sönder dig i bitar o spottar på din stad// vem e jag HANOZY och du förblir min lilla slav// petar in dina ögon o får din tunga att hoppa av// flashar upp dig som ett fiasko man vilken fjant// mjukis skriver man som du kommer man ingenstans// späner sig på whoa vi får se i värklig heten// du e den som vill va som andra de e hemligheten// käkar dig som min kebabrulle// ät kuk o studsa i väg din feta bulle// micke mus: haha tror du jag blir rädd för en neger terrorist?// baxar en kniv från dej o hugger av din kvist mellan dina ben// fan jag viste inte att en sån fet turk som du kunde vara så klen// efter denna battle då du blivit utklassad// sitter du i rullstol o väntar på din akassa// för din hiphopkarier blev urfunktion// för att jag förstörde dit liv högg dej me en kniv// du sitter där ensamm dregglar i lider av hiv// för du knullade me fel snubbe som igentligen e nekrofil// först till 7 börja rösta o komentera!
Min vote går till Hanozy även fast han använde enkla rim men de gjorde micke mus också.. fast han var katastrof!Vote: Hanozy
Vote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_musVote: micke_mus
båda sög men micke var inte lika kass, så V; musen