Hoppetossa vs Marcuzz
hoppetossa det kommer skrivas historia om dej, den största färskingen som vågade sej på mej// stora rubriker i tidningen "kropp hittad, polisen mistänker mord" du vet att jag slår dej// får jag höra några stora ord? tänkte väl det så jag tar över stort, dissar dej verbalt// du kommer ut på tunnare is o d blir allt mer halt, dina texter, ja d blir allt mer o mer kalt// sätter på dej truckar o hjul använder dej som skateboard o latchar o har jävla kul// sätter än clean kickflip, medans du sätter en lickflip haha, enligt dej så tävlar vi nu// men enligt mej så tar jag det oseriöst o du sitter o fin puttsar dina rader minutisiöst// med nöd rim som luktar bajs medans jag lägger feta rader som funkar nais, detta va kopiöst// Marcuzz Jag sitter här med fett hög feber och har redan börjat att fira min nästa seger// För jag battlar ju mot en wannabe pomperipossa Honom kan jag ju krossa,hör bara på hans namn HOPPETOSSA// det kommer skrivas om hur jag slakta dig i alla magasin även om hur din karriär blev utskrattad av ghetto småglin// haha vart du generad?, jag har ju inte ens börjat att regerat ärligt grabben du kan ju inte tro du dominerat// jag äger ju dig som färjestad gjorde i ishockeyfinalen Jag är den hemskaste rivalen,som gör dej helt galen// men chilla, ta det lungt med en bärs annars måste jag söndermala dig som köttfärs// men ordet Öl gör ju dej lätt skakis med tanke på att du alltid blir fett bakis// Men hörru hoppetossa, ifrån stockholm jag dissade visst dej när du var i toppform så stick å ät dig enorm med hjälp av godis, din fattiga lodis hehe först till 7
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|