Sajjoo vs Marcuzz (8bars) Svenska
Marcuzz Jag inviger denna battle kort o gott med att din mamma borde gjort abort för tänk på allt hon fått utstått// utav dig, du var ju inte diskret en äcklig gay, du skulle hållt det i hemlighet Du vore ju smart om du sökte vikariat som självmordskandikat för du battlar mot en soldat, som är redo att servera ditt huvud på ett fat.// Så luta dig tillbaka och bevittna hur jag slutar vinsten du kallar mig bög men du runkar till bilder av prinsen// Sajjoo Jag steppar in i denna battle och äger,och nu pratar jag inte dans Fula marcuzz var sugen på en revansh,men har ingen chans lägg av din fjant,ska du ha nån chans får du börja på rimmskola Men du kommer endå inte kunna ta mig så lägg av din hora du lär fortfarande vara underground precis som efter denna som beef // för ni kommer bli slaktade av mig för ni är sämst och har känsla som skit // snacka inge mera nu tills t battlen bli avgjord och hora sen kan du börja snacka skit igen som vanligt om du vill förlora igen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|