Jearius vs Zike ( föresten till 7 )
Zike du är här för att vissa dig stor men du blev ju dissad av din lille bror // du flashar med dina små tjugolappar o jag med mina tusenlappar // muckat me mig de var tungt när du är så ung// lev dit liv istället som barn å lämna rapen till oss som kan// jag lovar dig manen om du är här för att dissa så kan du lägga av med att hånga med melissa// din tattiga fitta du kan inte ens dissa// jag kanske luktar som en kossa men det är fan inte jag som knullar min morsa// du o din du o din morsaflytta in i i skogens mörkaste skugga där ni kan dissa era egna vitsar// Jearius Zike jag såg nog när du älskade melissa i smyg// Var det så skönt att slicka hennes skabbiga klitta?// Flasha med tjugolappar kanske jag gör// men hellre det än att försöka råna en tant och bli överkörd// vem av oss bor i skogen egentligen? jag bor i växjö// Du bor ju ute i din lilla kosse hage// Jag har muckat med dig sen du börja sjuan// Här på whoa är du tuff som fan. i skolan bruka du sätta dig ner och börja buga//
En gång var det 2 älgar som flög den ena sa då: Älgar kan väl inte flyga? - Nej. Men det gör inget, för jag har en gul brödrost.
|