Hoppetossa vs. DGAF [Oberoende]
Hoppetossa ok tjejen, dax för battle nr#2, du muckar gräl med mej, ja jag kommer då// vafan, jag har sagt åt dej att köra flerstavigt, men du gör d bara slarvigt// ta nu lärdom av min visdom, o kyss mina skinor, kiss them, kickar dej med mina tofler på// softa kexet, tare chill d går endå inte att krossa hoppetossa, o kolla texten, d e fan tarvligt// sluta nu upp med det torfta spexet, du lägger d lika segt som wu-tang clan// du kallar dej writer, men du e bah en nördig whoaiter, vafan dissar jag färskingar för, d e fan så larvigt// min sämsta battle har gorts nu, men mer behövs inte för att krossa just du, kickar dej som jackie chan// vi kör en oberoende, sluta spela tuff, du e lika skenheligt troende som pingstkyrkan, gör om dej till svamp bob fyrkant// DGAF Din jävla hoppetossa, fucking wannabe hiphop kossa// du är så jävla fet plus att du liknar en kuksugarget// stå inte bara där , blås skallen av dej// de skulle ja iallafall göra om ja hade ditt utseende på mej// Min högsta önskan är att få slita av dig ditt getskägg// Men jag kan inte komma nära för det stinker från ett drägg// du tror du knäcker mig lätt som ett ägg// men du har fan fel, för jag är hårdare än en vägg// Okej, försten till 7. Kommentera och motivera gärna.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
|