Drunx vs marcuzz (svenska)
Drunx okey marcus, med tanke på att du förlorar dina battles ska ja ta de lungt / ska chilla, skriva medans ja blundar, men ändå lägger ja de fett tungt! / sorry man, kan inte hjälpa de, mina instinker att pissa på dig tar över / du försöker med allting, vitlök, krucifix och fyrklöver / men ingen kan stoppa mig, ja dissar dina rader så hårt, fan, dom blöder! / nej, nu ska ja få detta överstökat, dags att ta in kanonerna / blåser av dig skallen, skjuter hål din text pärm me pistolerna / en reinkarnation av billy the kid? ja där kanske du har rätt / ja e lika snabb me revolverhanden som du skaffar dig dig ett dåligt rykte på intenet! Marcuzz Eey Drunx du har blivit AUKTIONERAD på en AUKTION till en PENSIONERAD eftersom du mist TRON. Ha så KUL med o spela spel o torka RUMPOR du är FUL, se så han behöver STRUMPOR Det är ju ditt JOBB nu för TIDEN Din äckliga SNOBB du förlorar STRIDEN Du kallar din STIL för att vara RAP Jag visar dig ett FLIN, säger den liknar BRAT men nu:Stick till gubbarna där du hör hemma du måste ju ta mej fan överensstämma!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|