I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Newera - Exztas 14 bars SWE

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2006-04-20 10:42

Newera - Exztas 14 bars SWE

EXZTAS :


Exztas har hängt upp New Era som måltavla och inte en chans att han missar//
och han inleder battlen med några sylvassa dissar//

Haha .. Du kommer att ändra detta innan battlen syns på whoa din odåga//
Men hur det kommer sig att du bara skriver upp de battle som du vinner på din sida? Var tvungen att fråga!//

Serriöst, Markus du har fan alla ig i betyg, och tror på allvar att han kan ro detta i hamn//
Jag undrar bara vad gör ni där borta i cpklassen egentligen, tränar på att skriva erat namn?//

På Hörsel-Problem-föreningens vägnar ber jag dig att lägga av med hiphop, okej?//
Du är fan så jävla dålig att döva personer inte ens klarar av att höra dig//

Du vet inte vem din farsa är, och du är ett mistag till son//
Och varje gång din mamma ser dig suckar hon och tänker ”om jag bara haft råd med en kondom”//

Så ful som du är förstår jag varför din mamma inte vill visa sig med dig i allmänheten//
Som när du var liten, visade hon upp skylten ”barnvaktar bara” när någon kom i närheten//

Nu har jag förnedrat dig och denna battle är nu bara ett minne blott//
Och mina rader är lika feta som Göran Perssons midjemått//


NEWERA
:


okej mamma prat . hänger en skylt på din morsas bröst ''varning för rasrisk ''
jaså jag är ett mistag , men hur fan kom du till när din morsa e lesbisk /

och din morsa tittar ju på DEJ och undrar varför i helvete inte du bara dog /
stackars lilla johnny du är så fuckedup CPstörd att bara hälften vore nog /

du e så jävla wannabe att vem som helst skulle kunna stämma dig för copywrightlagen /
shet ska inte apor vara på zoo? jag ringer dom så att du äntligen kan bli beslagtagen /

ekänner att jag kanske går i CPklass men jag är ju ändå 3gånger smartare än Exstaz /
haha johnny boy du är så ful att DIN morsa håller en skylt '' brutalt sabotage '' /

alla vet att det är ju fan dej Unicef reklamerna på teve handlar om /
och du kan ju inse du ligger på topp 1 inne på uglypeapeople. com /

har alla ig ? okej medans du inte ens har klarat en enda av 1klassens mattefråga /
Exstaz lillen sabbar ryktet på whoa har fått ta över rollen som guds elfte plåga /

haha tuffa lillkillen vi vet att du hatar dej själv , du har ju homofobi /
fuck you biatch , avslutar med ett citat 'not even god can judge me ' /


You can kiss my whole asshole!