Tzaki vs Qase Qase haha snälla lilla Slavko// vill du battla mig igen du måste vara helt psyko// i förra rånden nolla jag dig som ingen ting// precis som i boxning jag knockar dig i ring// denna gången blir det 12 bars fast igentligen räcker det med åtta// när det väl gäller kan ingen mig stoppa, din lilla råtta// de är på sonna som dig vill jag spotta// mitt råd till dig är att lägga av helt med musiken// vart är dem som diggar, dem som håller händerna uppe i luften från publiken// det är något du sakna, gemför med mig så hör man alla skriken// så du undrar vem fan är jag, Skara poeten QASE// som krossar din dag, glöm aldrig vad jag heter!// Tzaki ya andra batteln men ja tänker vinna skiten// förra va lätt men denna e för hela fucking streetsen// sluta snacka shitt för snart kommer du hoppa av// du skryter så mycket om hur du droppar bra// snacka om så mycket om att ta mej i ring// tzaki som övermannar,du e bitch i rosa string// säg mej din tönt vad blir din framtids jobb// räkna mig som din skapare, du e skam för hiphop// "Inte lika många bars men aja vi skrev så mycket vi ville å så här blev det !!" Först till 7 då !!!!!! --rÖsTa Nu--