Hepatiten vs Stenbom
Hepatiten: stenbom ville battla mot mig, hans mästare som yoda // när det gäller flow, flyter du keffare , som kåda // ok, du får din battle, för du tjatar dag ut, och dag in // som om du måste visa att du lärt dig kicka bra rim // men din nivå är dagis , för du har inte skrivit en bra diss // att döda dig blir en bagis , för du rappar bra trist // nog om det, nu till fakta , du är en fucked up // net MC , utan stil , utan hopp att nånsin lägga tung rapp // Stenbom: Grabben, om min jävla nivå är dagis , är din på BB // kallar dig yoda det gör dig ännu mer tragisk än du redan e // Och förklara för mig hur man flyter keffare som kåda // Snälla rara , du har inget sammanhang , din teknik är inget o beskåda // du ska ha breathcontrol? behövs syreslang, däremot är jag hetare än en eldsvåda// Jag knullar dig som en social demokratisk ledamot, right // Ja skallar in dig i väggen, ta det som ett dödshot , nu blire fajt // "Cant read my lips then read my fucking middle fingers" Ja alla vet att det är bajt //
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|