I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Exztas vs Magnatic

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2006-04-06 20:47

Exztas vs Magnatic

Exztas:

Exztas introducerar sig som kungen utav hiphop
och att gemföra Maganitc med mej är som att ställa skinskor bredvid flip-flop
Kom inte här med dina kassa lines och tro att du är tung
För när jag är klar med dig så kommer du vilja slicka min pung
Provasjung i pojkband eller kör för hiphop ställer höga krav
Skulle tupac höra dej rappa skulle han vända sig i sin grav
(Jävla smygbög!)
Kör up en jävla flaska i röven jävla bög det blir din tröst
Du skulle slicka mej i röven för min autograf på dina bröst
Hur orkar du leva ditt patetiska liv
Snälla göra dej själv och alla andra en tjänst och skär av dej halsen med en kniv
Jag har rullat ihop dej som en liten bunt av garn
Och att kalla dej cp vore en diss mot cpbarn
Jävla looser du kommer jobba med att städa McDonald’s toa
Det är rappare som mig som får dej att ångra att du nånsin loggat in på whoa

Magnatic:

Du introducerar dig som kung medans jag obducerar din döda kropp, jag skriver i rapporten att du fick en naturlig blodpropp, men alla smarta vet ju att jag orskade ditt ultimata blodstopp.//
Exztas du är inte kungen av hiphop, står där på gatan med en liten snopp och dina fula rosa flipflops.//
Palla pojkband för jag är ingen gay som du sitter hemma och runkar till ljudet av westlife.//
Alla vet att jag är hiphop kungen och jag har så fett mkt större pung än du len.//
Hur orkar du ta upp nått om en död rappare för jag skiter fullständigt i tupacs och något ur hans fuckade liv, för det är 2006 och dags för också dig att vila i frid.//
Hur e det att ha dyselexi, du kan ju knappt stava ditt egna namn.//
Du stapplar fram bokstäver i ditt bokstavsspel, för att kunna skapa ett ord, du gör det bästa du kan men det usla du får fram är ju fan skam.//
Lägg ner dina bögdissar till mig, vem av oss har egentligen knullat en tjej??//
Du är en liten oskuld så kom inte hit och snacka mer skit, du tror du kan dissa mig,
du är ju inte värdare en en möglig brödbit.//
Varför skulle man köra upp en flaska i röven när man kan få fitta men jag förstår ju i din position, det är ju bara att köp en fanta så du kan stoppa upp den i din uttöjda röv.//
hehehe
Mitt liv är kanske rätt lamt men jag kan ju få guzzar ändå, tillskillnad mot dig som är gay och så pigg och glad. Men ändå lever du livet i ett kukhav.//
Det här är en battle på 14 bars, jag kommer ju bli kändare en du och mitt namn kommer att vara med on one of the hollywood stars.//
Efter 3 åren vi inte såg varandra så fick du det jobbet som du trodde jag skulle få, du är nu städare på McDonalds i växjö, ditt speciella tillhåll är ju deras toalett och det är det finaste du sett.//
Under tiden du städar golvet från pisset i toan, jag går dit för att pissa utanför så att jag kan jävlas med dig, så säg inte ett skit mer din jävla gay.//

My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life.