massiv vs addo_G
---- massiv ---- Jag kommer döda dig precis som dom korsfäste jesus på korset// Om du ens vågar battla mot mig antar jag att morsan din har tappat dig i golvet Att du har har knullat med brudar låter för mig jävligt osannolikt// Du kanske har fått chansen men när du såg brudens fitta fylldes du utav panik För du är en liten homosexuell jävel som är skapad utav vetenskapsmän// Dom ville skapa frakenstein och dom lyckades nästan, men dom glömde bara skapa din lem Du snackar om att jag är serb och om att du kommer ifrån buffalo// Eller misstog jag mig? Snackar du om märket på din sko? ---- addo_g ---- Huh, din jävla tönt, nu ska vi se om du kan vinna utan vänröster# Din jävla fitta, jag såg din mamma sälja sig i ett ateljefönster Du tror att du kan du kan rimma, du tror att du är cool# Alla där ute, killen är transa, jag har sett honom i kjol Shit mannen, du är svensk! Men du ser ut som en serb# Hela min text flyter på men du använder hjälpverb Nu förstår du din jävla tönt, vinsten är min# Du kan inte battla, stick från whoa, försvinn Försten till 7
Sagofigurerna kommer snart till en stad nära dig och snor alla lokala groggluder, spränger alla högtalare och lämnar fotavtryck som raketforskare kommer ha på museum om 2000 år.
|