Juelz vs Jhuang
Juelz jag går upp i battle mot kinesen som alltid kollar snett ett snesteg till och du får en motorsåg i din keft du har fiskehatt och fula blingblings, men det klär dig så öppna din keft innan du kvävs, men istället kvävs du av säden ett ord till och du ryker *KAPOFF* jag sänker dig till botten du lämnas med bajs i håret vaxade ben och eltejp runt snoppen jag gör det iskallt som alltid, lämnar dig mördad i frysdisken nu är styckmördarn här och jag styckar upp dig i sjustycken skjut hål i din pannan, graben jag är här för att stanna FUCK YOU skickar hundarna på dig och ger dig min kaststjärna i din panna Jhuang sluta kalla mig kines, ta ditt pick & pack o stick din jävla fitta alla dina kläder alla dina skor RUBBET kommer från KINA du har inget här och göra grabben du suger, ORDAGRANT det perfekta mordet, jag mördar dig långsamt & gör det noggrant Juelz Santana var det han du ville vara? du har inte lyckats mina rader krossar din hjärna, efter min diss är du ner blodad går endast upp i battle för att vinna, och jag kommer att vinna och jag tror knappast att du är man, du är kvinna din äckliga fitta jag gör det så bra och du gör det så dåligt, du suger som sagt och jag tvingar dig att ha munsex med min stora oprations sax Först till 7 börja rösta PEACE!
I spit on your grave, piss in your mouth, and shit on your face.
|