Tag Team - De som INTE kom vidare
Små Egna (SME) Naz: Små Egna, vi glider in i kvalet och tar forumet med storm vinner sedan skiten och blir idoler för alla Snorungar på whoa Du mot oss och det blir bara "Krasch Krasch" som Havreflarn Vi är tävlingens radarpar, slår dig endast för att få vara Skadeglad Du skulle inte ens va hiphop, om du så va en höjdhoppare me höftprotes och din pappa blev din mamma då han började knarka östrogen Men ärligt talat, whoa förändras aldrig, som ljudet ifrån glassbilen medan jag blir rik som 50-Cent när jag skjuter mig i ansiktet BIG-MAC: som the clapper, klappar vi till er så att ni slocknar, och att inte lämna WO skulle va dåraktigt korkat för det är små egnas pojkar, va mer behövs sen nämnas kanske att ja har vart bäst på whoa sen hösten i femman för ja e fet! på en gräns till övervikt å fettma. skit hett va? och det går åt många rappare innan jag når min mättnadskänsla att BIG-MAC och lill Naz vinner e spikat, vi e bortom allt och ni lämnas slagna som en hihat efter ett rock'n'roll band --------------- Massarin Synonym: jag klunkar ur burkar och hänger med skurkar som pumpar din rumpa i ett rum fullt med turkar/ jag cuttar din tunga och har pengar i pungar och hänger vid ungnar som vattnande munnar så jag siktar nu säker för du fnissar vid läger men jag missade säkert som en fnissande bäver så vi vinner nu kvalet och slutar som det vinnande laget i whoa som liknas vid havet det rappas för stunden och du tappade ungen för du klappade hunden så jag klappar nu ungen jag tar pengar ur pungen och slår dig på pungen du kver som en tjej och jag leker med ungen Så jag sparkar på burkar skrattar med turkar och du drunknar i dunkar som gråtande ungar jag siktar med laser och blir smiskad på baken men jag skjuter med vapen och det slutar på baken Motiv: jag drar igång mig själv o sätter mig i exstas du kan skicka iväg mig men jag kommer strax tebax sparkar dig så hårt på benet att jag spräcker din underläpp och efter fem minuter med din tjej är hon sönderspräkt/ tänder en cigg enbart för att släcka den på din bröstkorg och du skriker värre än när du sjöng din höstsång synonym o motiv grabbarna som trampar på andra du o din partner e så kassa att ni trodde ni skulle slå varandra ----------- Afsan & Värnlös Afsan: Fett fett musiken e rätt nu ska vi prutta på mitt sätt här finns så många att käka att jag kan lukta mig mätt ja glider in, eller halkar på bananskal ja äter upp er alla. precis som kalasmat framtiden e glaskar, skiten här e asbra ja kapar era rhymes, så välkommen till min kapstad jag sa, fan ska vi ta om det 8 bars å jag tar hem denna ronden Värnlös: jag glider en lång distans, precis som gundesvan jag är ett litet underbarn, och ni skriker: underbart! vi två säger som damö, uh...! vi rockar fett vi ställer upp i battlen, och får lägre odds än glocalnet vi är så obeskrivligt bra, att ni kommer lämna W-O tävlingen är lite pinsam, när vi är dom enda hetero text battle tävling? ska använda den kassa rappen skriver ut din text direkt, och har den som dasspapper -------------------------
Close your eyes, Just feel and realize, it is real and not a dream, I'm in you and you're in me.
|