eako vs. Epa_mannen
eako: En snabb liten kick off, för att visa dig// Skillnaden som inte finns mellan att leka med döden och battla med mig// Jag ska leka med liken, sätta dit beaten på skiten// Det är inte många som vågar battla mig, bara eliten// femton år - ett barn utan kön, det är precis vad du e// Komigen, lägg ner hiphop och sluta rappa för helvette// Hoppas du har lärt dig att detta inte är som ett kortspel// För om du tror att tur är inblandat så har du missuppfattat en hel del// peeeys! Epa_mannen: Oj, förlåt men jag ser ingen disslåt// Jag är bäst på att rappa jag låter iaf inte som din farsa// Men okej eak du är trög, bättre sakt du är bög// Försök ej komma här och dissa mig, mina dissar är dom främsta medans dina är dom sämsta.// Du ser jag dissar dig på högsta grad, jag förvänta mig en diss när du snackade om döden// Men när blev den av?,ska du skratta ska du gråta, jag vet inte du kan alltid hoppas på ett mirakel// spelar roll femton år du kommer alldrig nå upp till min nivå.// Så zinde eak, denna låten sög// Peease
http://www.allodashit.studio.nu
|