Boilah vs. MiQuL (oberoende)
Boilah Vad är det du vill? Det är det som är frågan, det är du som är den, nerbrunna lågan. Du vill att allt ska bli som förr, men i slutändan, kommer du stå och knacka dörr. Förut kunde du battla, men nu kommer du förhud att få tackla, för nu är jag on-fire, precis som en OS-fackla. Fan vad du luktar du, dags och duscha nu? Du stinker gammal skit du är samhällets egna parasit. Detta känns som en riktig fröjd, jag börjar bli nöjd, för mina rhymes trycker ner dig till knäskålshöjd. Jag käkar upp dina pastiller och petar ut dina pupiller, dags att vakna upp nu, och inse att jag vinner? MiQuL efter denna battle sitter du på väggen fastspikad i din ryggrad tänk att det gick så med pojken som alltid trygg var med sina polare runt omkring sig, som alltid backade opp men sen såg dom hur stort du förlora, det var då du tappade dom du gick in i mitt stora herravälde, och larmet gick spikar igenom ryggraden och ont efter kuken som tarmen fick jag flyr ifrån brottsplatsen med min helikopter släpper några bomber och Molotov cocktail vit fosfor, knivar, gafflar och målsökande missiler så gåre när man bråkar med mig, så spring för livet jag är rutinerad och välbyggd thaiboxare, och du tandpetare du blir lika skräckslagen som mörkrädda gruvarbetare jag tar så snabba grepp att jag kallas för blixtlås du flowar lika bra som en vattenfylld fiskebåt hittar dina rim lika bra som jag hittar en nål i ett hölass jag blir anklagad för drogmissbruk för att jag har så hög klass ditt liv hänger på en skör tråd men jag byter den mot hängsnara jag lägger så heta rader att du blir drabbad av brännskada först till sju... börja rösta... piz
The death smiles at us all.. All a man can do is smile back...
|