femminuter vs juelz
FemMinuter Jag tog i micken och då flög du till golvet, Hur fan var det ? ja hur var det med flowet? Du skämmer ut dig inför våran publik, Är det så jävla kul när du blir ägd som skit ? Ja du klev upp, men du klev ner på direkten, visst är det skönt när du blir fuckad i stjärten ? du började att rappa och nu har du blivit kändis, det börjar bra , med en battle mot Dennis. Din fula horunge skaffa dig ett liv, Innan jag käkar upp dig ditt fucking herpes underliv Juelz haha Vadå att tog micken och jag flög i golvet? tänkte fråga om du vill köra mer men vi skippar två ronder för det här var det sämsta jag läst i hela mitt fuckingliv fuckar din närver presis som parkinson, ta ditt pack o stick vill inte ha med dig och göra, snälla mannen du borde dö vadå fuckad i stjärten är de det du drömmer om din jävla bög kallar dig för femminuter men dina tio rader tog förti hugger av dina hälsenar precis som i en riktigt thug-beef o du grabben, din iq kan man typ jämnföra med din kuk storlek jag vänder dig upp o ner och kastar iväg dig som en kortlek först till sju keep em comin
I spit on your grave, piss in your mouth, and shit on your face.
|