Boilah Vs Juelz
Boilah Jag har aldrig battlat en tjock förut hur fan ser du ut?- Var du än går, är du som ett sår, ett svart får - Går på dina tjocka tår, fångar ett tiotal blickar- Du vet att din livsklocka tickar, som en klocka- Sluta upp med hetsätning, och börja med kronärtskocka- Sluta köp, börja löp, så det riktigt rinner flöt- De säger att insidan räknas men du får mig fan att kräkas- Fördomar är illa men mina rhymes får dig att trilla- En hylla, det är där du hör hemma du battlar sämre än Daniel Lemma- Du är gjord av fett, jag av krut, därför anser jag battlen slut- Juelz detta är första gången jag battlar mot en falukorv- du är tjock och deprimerad, typ lite som kikki daniellsson- jag leker upp dig utan att ens tänka nu har jag sabbat framtiden- och istället för en budisktprick får du ett knogjärn i ditt ansikte- och nu ser du ut som en blandning mellan kirsti och tomas dileva- efter denna battle vill du inte längre leva, jag dränker dig i lera- precis som moteba ser dina läpper ut typ lite som en sugpropp- med din frisyr kan man misstolka dig för programledarn i topdog- battlen är nu över och den blir till min stora fördel- vinner med 7-0 och redan nu börjar du skriva dina beundrarbrev-
I spit on your grave, piss in your mouth, and shit on your face.
|