Mc-Estrada vs. MiQuL
Mc-Estrada MiQul Grabben med bra stats och inte visar sina förluster Om dina cp vänner röstar på dig, Buster Du Är Oskuld ,Men cp varför är du så dyster ? Kanske för att jag knullar din cp syster Haha Det är en graj du kan ta förgivet Hon är helt förstörd i Underlivet Kalla mig , Va du vill jag har klass och stil Du kan satsa hur mycket pengar du vill ,och fuska med din profil MiQul grabben som Runkar till whoa.com inne twenty four seven och låter sina kompisar rösta på honom// MiQuL du flyter inte alls någe bra, men jag sänker dig helt du är titanic, jag ISBERGET. jag vinner, är ''berg''säker på det jag bryr mig inte om du knullar med cpn och mongolider! jag bryr mig inte häller om du fräter sönder dom i underlivet skulle min syrra vara cp skulle hon ändå vara för fin för dig för dina finnar liknar hemorrojder, men det stör inte mig du skickar dina dissar, jag duckar undan som i matrix sparkar några tebax, så du drar på dig en självdiss men det klarade du ganska bra själv ''cp knullarn''. men slutligen så vet du att du inte har någon stil, så ta och sjut dig själv först till sju.. börja rösta..:) piz
The death smiles at us all.. All a man can do is smile back...
|