Sajjoo vs bobizzle - (svenska)
bobizzle; man you can call me for a snake// u dont know me i am like back in the days// i dont use guns i use ma hands to brake your face// jag tog en titt på din kontaktlista// manen hälsa din polare arash att ni 2 kan dela kista// jag vet inte hur bra du e på dissa// men i din jävla grav kommer jag stå å pissa// jag tror inte du kommer kunna forsätta battla för jag blir den sista// de e jag som e odödlig ja e som klark kent// jag skäms för å möta en som e mindre en mey, men vi kan seja att det aldrig har hänt// vill inte seja att du e kass för jag ahr inte hört dey en, men vist känns detta som ett hårt slag i nacken// gör inget manen vi har oxå holywood i sverige, en stjärna i backen// sajjo VS bobizzle den stolta blatten// sajjoo ; till han och hans kompis Jag fattar inte ens varför ni är medlem på whoa // När ni inte ens kan skriva texter och har ingen flow // det här kommer bli lätt för ni är rent sakt skitkass // så jag tar det kallt och medans äter jag isglass // Mina texter är så vassa så ni gömmer er i flera timmar // Och ser ni mig på stan vet ni inte hur ni ska agera killar // Ni är sämst säger jag bestämt,och eran text måste va ett skämt // För ni är sämst, och så kommer det helt enkelt att vara jämt // 10 bars och jag äger dig totalt ,så du kan akta dig grabben // Och du,tro ingenting om denna battle,för det var jag som vann den// Sry,blev lite ojämna rader,men fick inte till det så jag sket i det.. rösta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|